Pomoc

Witamy w Pomocy Strefy Akceptanta Sodexo

Strony Pomocy opisują, krok po kroku, całą zawartość Strefu Akceptanta Sodexo. Znajdziesz na nich wszystkie potrzebne wskazówki. Jeżeli strony Pomocy nie dostarczą kompletnych odpowiedzi na nurtujące Ciebie pytania, czy powstałe wątpliwości, prosimy o kontakt z nami

1. Zaloguj się

W celu zalogowania się w systemie wpisz w wyodrębnionych polach Twój Login i Hasło, a następnie kliknij przycisk Zaloguj się.

2. Chcę się zarejestrować

Jeśli nie masz jeszcze Loginu i Hasła, prosimy, skontaktuj się z nami. Dane kontaktowe znajdziesz na podstronie Kontakt

3. Problemy z logowaniem

4. Kody Statusów eVoucherów

  • Kod aktywny
    Numer KODU jest poprawny i do wykorzystania w obecnym Punkcie Partnera.

  • Kod przypisany do innego punktu akceptującego
    Numer KODU jest poprawny jednak do wykorzystania w innym Punkcie Partnera.

  • Kod wykorzystany
    KOD został już wykorzystany, nie może go użyć ponownie.

  • Kod nie jest jednoznaczny
    KOD jest niepoprawny, nie można go wykorzystać w Punkcie Partnera.

  • Kod niepoprawny
    KOD jest niepoprawny, nie można go wykorzystać w sieci Partnerów Karty Flexi Pass.

  • Źle wprowadzony kod
    KOD został źle wprowadzony, spróbuj wprowadzić KOD ponownie. Pamiętaj o WIELKICH i małych literach.

  • Brak określenia Loginu punktu lub akceptanta
    Wystąpił problem techniczny w tym momencie nie możemy zweryfikować podanego KODU.
    Skontaktuj się z Sodexo pod numerem telefonu +48 22 535 11 11.


5. Wymagana konfiguracja

Aby prawidłowo oglądać strony musisz mieć zainstalowaną jedną z poniższych przeglądarek:

  • Chrome
  • Firefox
  • Opera
  • Safari
  • Internet Explorer w wersji 8.0 lub wyżej

Musisz mieć włączoną obsługę JavaScript oraz Twoja przeglądarka musi akceptować ciasteczka (cookies).